Sjukling här..

Sjuk idag, känningar i halsen och ont i kroppen. HElt slut i kroppen är nog för att jag bärde en massa bord och stolar igår på den där föräldra grejjen som jag bestämde mig att gå på . Så idag är jag hemma .
Hade på mig en vildigt lyckad outfit igår, enligt mig själv iaf :) Så jag slänger up ett par bilder till er .



Kofta: HM
Linne: BikBok
Jeans: ett par jag inte vet vad dom heter.
Armband: Från Next2, otroligt sommar fint!
Skor: Classic Converse
Guld Diadem , som matchade armbanets guldiga detaljer.





Suddig bil
d




Fint va?



Yey!














Puss på Conversen och Armbandet!



Jag



Väldigt stel bild tkr jag, vad tkr ni?




vit ? ;)





Så, nu har ni sett hur jag såg ut igår kväll :) Förresten så CYKLADE jag dit ^^ Lite stolt faktiskt :P

Kram,kram♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0