sommar !

nu er det ca 1timme och typ 10min kvar till avresa, vi reser otroligt sent pga att familjen vi reser med kom hem från Kreta typ 21.00 Då var dom i GBG i Kd var dom hemma  ca 02.00 :) så dom fick sova lite :D

Nu kækar jag melon och har tænkt att fota en dagens , som var som igår typ eftersom jag ska sitta i en bil hela dagen, typ 6 timmar ! YEY!

Næmde jag igår att jag har en rød prick MITT på næsbenet ! och jag som gick runt i stan hela dagen.. Det ær tydligen skav av brillsen, så nya får det bli :D


Kram,kram♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar: Åh, kunde inte låta bli att spricka upp i ett stort leende av den kommentaren, sötis :* <3



Hehe, tycker du det? Great! :D:D <3



Ja, saknar dig så in i helvete!! Filippa är i k-hamn och allt också. MÅSTE få va me dig snart <333 Kommer du till KD snart? Kan du inte sova över med mig och nåra fler då ? (A) <33 ily

2009-07-06 @ 23:06:51
URL: http://trulyamanda.blogg.se/

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0