Torsdag :)

Hemma från skolan och väntar på käket här hemma !
Idag har vi någon slags föräldra grejjs på skolan vid 18.00, men jag vet inte om jag ska dit bara för att sjunga "Mamma Mia" tsm med alla andra ? Men jag har sagt att jag gärna säljer lotter, så måste nog dit, pengarna går ju till våran klassresa , så :/ Nog tjatat, idag avslutade vi projektet "A book in two Days" som vi började på i tisdags. HElt OK tkr jag , man slipper ju skriva i massa böcker hela dagarna så .
Nu ska ni få se ett par mongo bilder på mig... alltså jag är trött idag och inte på kamera humöret precis .. :P
kram,Kram♥

BITCH !


Röd i ansiktet pga att jag fryser.. :)

Jag vet inte vad jag ska säga om denna katttttastrooooffala bild ;)


Övertrött kanske? =-)


-.-


Nu har ni sett min lite annorlunda sida ;) (yy)

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0