Wrong Weather..

Helt fel väder. På morgonen var det fint, då vi satt i skolbänken, och nu är dey typ månligt,blåsigt...blä!

Idag kom jag lite sent till skolan, men bara föräldrarna skriver i MEdelande-boken, så accepterar dom det !:) så jag sov lite extra då va, tycker jag att man kan göra så här den sista onödiga veckan;)
Idag ska jag nog ta det lungt och chatta med alla er som har sommarlov, äta lite och bara slappna av. Imorgon skal jag rida, och just det måste ju ringa chefen och ridskolan.
Chefen på jobbet ang min semester och ridskolan för igenridning, tja som ni ser poppar allt upp titt som tätt i mitt huvud. Men jag tror jag skiter i det och tar det imorgon, jag är ju trött !

Vad ska ni göra idag då? :)



Jag ger er några bilder, några från idag kommer nog senare om ni har tur :D





Yey! första gången som  blommor  är med på ett collage  typ ;)




en hästbild, vrf= vet ej, men detta var för typ många veckor sedan,då jag och kussen red på någon grejs, och jag vet pollen är liten, men jag kunde inte välja så:P


Kram,kram♥





Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0