"Ansikts Burk i Ansikts Mask, lalalallallalala ...."

Min verision av "Ansiktsburk" och mina senaste 30 minuter.  ;)
Jag såg faktiskt "Ansikstburk" føre den allra rolligaste reklamen kom comhem reklamen, førstås ;) Har sett nææææstan alla klipp som ær med i den ! :D ^^
Men igåer var jag och sålde lotter efter att Shübban krånglat færdigt med mig i stallet.. tell U more..
Jag sålde as många lotter och hade rætt okejj med kul :D
Sen drog jag hem och spelade det nya Mario Spelet på Wii med brorsorna och mamma osv. :D As KUL VARE ! (Y)
Idag børjade jag dagen med ett gott kex sedan lunch sedan Super Mario igen;) Sedan bar det av till stallet, Gick otroligt bra ♥ Kom hem før 2 timmar sedan ca och duscha+ansiktsmask och nu sitter jag hær och ær redo før SuperMario med bror!
Ciao!♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0