Bilder från veckan , ungefär.

Hej på er !
Hoppas ni mår bra?
Själv mår jag PRIMA om man bortser från det faktum att jag är lite zoooombie liknande idag.(sent igår). :)
Har fått in  lite snygga bilder på datan nu som jag tänkte visa er. Vet inte om jag har berättat den fina nyheten om Shübert, min halv foder HÄST. No more ponny-liv alltså, men han är inte sååå hög, bara 155cm elr ngt så ingen skillnad men perffa i storlek för mig iaf :) Han är gudomlig,snäll duktig, JAG Gillar Han♥
Han fick jag också med på några bilder så ni som inte är häst intresserade får tåla några bilder på han idag, men såklart andra också :=)
Idag ska jag göra läxor,käka sedan jobba nu efter skolan. Skolan, a, lilla dumma, kossiga, griiiiisiga skolan. Den var INTE snäll idag, jag fick ett No-prov tbx, IG+. MITT FÖRSTA elr ANDRA IG gjenom 1,5år med betyg. FYFAN! åhhh. Men det var ett skiiit-svårt prov. De bästa nördarna fick VG och någon enstaka svagt MVG. SÅ ändå höll jag fast mig i min krage, men det kunde gått bättre, men jag pluggade faktiskt som en idiot så hur ?????! Förlåt min aggresion, men ibland undrar jag om lärare verkligen har hjärna när dom skapar prov ? Har dom det?
Nog tjatat från min sida, mer tjat från er sida, alltså kommentarer! :D(Y)

En bild från någon dag i veckan nu :) Och nej jag redigerar INTE mina bilder, isf skriver jag det elr så MÄRKS DET VÄL. :)



:)

"Schubban" och jag :)♥



:)

Nu: Käka!



Ciao !♥

Kommentarer
Postat av: line hermansen

så dette er hesten du pratet om ? :- )

2009-11-06 @ 22:52:42
URL: http://lhermansen.blogg.no

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0