En Ketchup i En Mickro.

Jag har: Slappat/data lite när jag kom hem, gjort läxor,städat fixat runt lite osv . Allt detta idag. Ja är NÖJD!^^ :D
Tyvärr fick bloggen ta stryk, men någon dag ibland bara MÅSTE man ta tag i saker och ting.
Jag har varit lite trött idag och det märktes när jag i eftermiddags skulle värma spagetti och köttfersås, efter att den är varm tar jag ut denna tallrik ur mickron och taar på ketchup, sen är ja påväg att ställa in ketchupen i mickron, men jag hann stoppa mig i sista sekund ! Puhh ;)
Nu ska jag surfa lite, har ej några bilder på denna data och så, så jag bloggar nog mer imorgon ! :)

Men ni kanske vill bli lite underållna av norska bloggar? :)
Gå in på dessa (mina vänners bloggar, en del seriösa en del mindre seriösa ):

www.fjortissmax.blogg.no
www.maxmeg.blogg.no
www.lhermansen.blogg.no
www.girlsaaa.blogg.no

:)


Ciao!♥

Kommentarer
Postat av: line hermansen

naww <3 jeg er der (aa)

2009-11-03 @ 16:21:59
URL: http://lhermansen.blogg.no

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0