Sjukling, riktigt sjuk.

Hej på er, jag vet inte när jag senast uppdaterade ? Men nu gör jag dewt iaf !
Jag är sjuk, ordentligt, har varit det sedan onsdag kväll, så hela min helg gick juh i bitar :/
Idag kan jag inte harkla mig i halsen utan att jag låter som en unge i målbråttet, värsta äkligt är det och det är 1% ifrån att jag inte kan prata idag, nu har det gått långt !
Nu drack jag den sista slurken av min väldigt många ggr idag kakao ! ;)
I fredags och idag har vi sådana heldags prov egentligen, så lite suck my ass att jag inte kom, för nu måste jag göra dom senare , blääääääääääää! Jaajaj, mitt liv suger idag och nog resten av veckan. :)
JUST DET, det snöar för fullt här sedan igår, själv är jag juh inspärrad av mig själv, alltså sjuk så jag kan tyvärrisch inte gå ut och göra snöänglar elr ngt i den stilen ...
Nu fick jag just ett HEJJJJJJJDUNDRANS bra samtal ! GAAAAAAAAAAAAAAAAAH ! Somebody got me happy, tyvärrisch får jag nog inte säga, men jag vill helst säga det, men får säga till er svenskar när jag kommer hem :D
Men nu ska jag försöka lyfta på rumpan och göra lite läxor iaf. :)(Y)
Hoppas ni mår bättre än mig ? ha en bra dag allihop !♥


Ciao!♥

Kommentarer
Postat av: line hermansen

DU MÅ BLI FRIST, NORA :-D

2009-12-02 @ 21:20:10
URL: http://lhermansen.blogg.no

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0