Sjukt effektiv !

Jag är sjuk,mår dåligt av tröttheten och hals osv, men för det har jag inte varit mindre aktiv om vi bortser faktumet att jag inte gick till skolan idag pga att jag är sjuk, så har jag LÄST UT DEN BÄSTA B O K E N ever och snart ska jag jobbe med min framförning av den till skolan och sedan har jag gjort hela veckans Natur-läxa och slutligen beställt tid hos tandläkaren på måndag kl.10.00 i KD ♥ Måste passa på att säga att tandsköterskor som sitter och svarar  i telefonen kan gott och kort bli TREVLIGARE mot oss patienter. Jag är alltid glad när jag ringer dit även fast det inte är något av de roligaste samtalen så är jag det, då blir jag lite lessnär de är så bittra,ledsna,arga,trötta vad vet jag?Men a jag vet inte vad jag ska säga mer än att :LE När du Pratar I Telefon då låter du iaf gladare ! :) ;)
Men nu ska jag surfa lite innan jag slocknar, jo klockan är tyvärr bara 15.00 men jag är grymt trött har varit det hela dagen också för den delen.

PS Till Manda : Du kommentera när jag kan ringa hem till dig? Måste det fort nu !♥

Ciao!♥

Kommentarer
Postat av: line hermansen

sv; helt greit :- D

2009-11-16 @ 17:54:40
URL: http://lhermansen.blogg.no

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0