Super Mario, goes ,Super brother and Sis !

Jag och brorsan kom iallafall ganska långt fram, men imorgon ska vi nog se till att komma længre før han var juh tvungen att dra till jobbet  nu så. Men nu ser vi lite på TV hær och det blir en lugn helg då vi har en del ærenden och det ær fortfarande inte sækert om mig + kd på måndag ? FramochtillbakaHelaTIDEN!  Men nu ska jag nog fortsætta och ta det lungan och kanske slænger in ett par bilder senare :)



Helt Klart att jag rekomenderar detta super spel ! ASKUL :D (jag har alltid spelat tv-spel och data-spel, CS osv. Jag tror att mina brøder har haft en inverkan ; )



Ciao!♥

Kommentarer
Postat av: line hermansen :-D

DET ER SÅÅÅÅÅÅ KULT ! :-D

2009-11-23 @ 17:19:39
URL: http://lhermansen.blogg.no

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0