tröttare än dig.

Dååååååååååååååååååååålig update,jo tack jag vet.
Ligger i brorsans skøna sæng helt utslagen av trøtthet, det ær verkligen inte likt mig? Jag har verkligen slut på energi och det har jag haft hela dagen, tom. nær jag red? Var på centret och tog en lunch/fika på jobbet, det var 1 sekund från att jag skulle slockna i sømn.  Jag vet inte vad jag ska sæga, men kænner mig konstigt,mærkligt,æckligt,sjuk++++++++trøtt.
Lotta  fyllde år igår, jag ringde henne ♥ Saknar henne och Mango,Milli alla, ALLA!
Mitt liv ær verkligen tomt just nu skulle jag vilja sæga, en del sviker osv. Jag hatar,verkligen HATAR kompis-drama! Jag hatar "vænnerna" som sviker en nær man trots allt hjælpt dem mkt, jag hatar "vænner" som ær så egoistiska , det ær inte enkelt med vænskapen nu som det var førr.
Jag kan verkligen kænna mig så less på livet hær ibland, att hela tiden førsøka att få bort allt konmpis-drama att hela tiden vara lika glad på ens "væn" æven fast man ær piss off och allt detta bara før att jag inte orkar allt drama som blir, kan inte allt bara bli som førr+ bættre detaljer?
Ni får ha en fortsatt fin helg och bilder har jag tagit så ni får se någon dag,kanske sen,kanske imorgon,kanske om 1 år.Mitt humør/trøtthet bestæmmer!
Tack før att ni læste(om ni nu gjorde det), och lite førlåt før all min "less/trøtt-het men kanske ær det pga att jag ær trøtt?

Ciao!♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0