God kväll

God kväll på er, sitter ni också och tittar på Idol ? Eller kanske är ni ute på fest eller så, det är nog mest troligt ;) heheh. Själv sitter jag hemma i den "snygga" jobb outfiten och tittar imellanåt på idol och nördar lite på datorn. Jordin Sparks verkar vara så snäll förresten, så gullig på något sätt, duktig FRAMFÖRALLT!♥
Chattar med lite folk också, men snart begär jag mig nog mot sängen :)
Det är juh upp ganska tidigt imorgon, då jag ska till stallet och rida, fodra osv. Kul, eftersom det är nytt stall för mig och nya trevliga människor. På kvällen ska jag nog plugga, prov på måndag, ett muntligt och ett skriftligt. Onsdag är det ett töligt prov också-.- usch,usch, bara att bita ihop!

jajaj, ni får en videoblogg snart också :)



Fin bild från idag.


bild från ngn annan dag denna vecka.



bild från ngn dag i veckan med mina nya skor !



den maten som jag lagade + jag i torsdags. Vi hade hem uppgift eftersom vi har elevsamtal bara en kvart den dagen så får vi hemuppgift, denna gången den bästa, nämligen laga mat! och sedan skriva långt om det+bilder. men mkt bättre än ngt natur-projekt iaf ! :D♥




Ciao!♥


Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0