Maryland Coockies!+lite bilder från veckan!

JA!
Vi hade Maryland Coockies, upptäckte jag väl hemkommen från "ämnes-utvecklings-samtal".
Det gick ok,bra,sisådär. Ken(matte+natur lärare) tyckte att jag pratade och var alldelles för glad i det. Så han gjorde Pappa på lite "mjaaaaa,mjoo,mjeeej-Humör" asså pappa blev lite besviken. Men iaf så prata vi BARA om det, han sa fan mej inte hur det gick med själva ämnet!? :O
Sen var det Anna (Hemkunskaps-lärare), hon är svensk och bra(Y) Hon sa att jag har otroligt MYCKET bra potesial, och att jag IBLAND pratar lite för mkt, men håller mig ändå till ämnet för det mesta. Men hon är väldigt nöjd med vad jag har presterat med tanke på att våran grupp är lite efter, vi fick en outbildad ny lärare i starten av året, hon var alltdå inte utbildad i hemkunnskap,men i ngt annat. Så nu har vi iaf bra lärare där! Och lär oss massa! Det är juh skitkul att laga mat så klart man vill lära sig mer! :) Här har man bara tyvärr 1år med hemkunnskap, bara matlagning och det är allt. Hon sa iaf att jag borde lägga min positiva energi till koncentrationen, och jag är i färd med det just nu! :)^^


Såhär såg jag ut i tisdags! :D(det är då vi lagar mat i skolan förresten, jag pratade ändå så mkt om mat nu så. hehahaha;)


My shoes♥





hehhe, budskapet med denna bild var att ni skulle se att jag har örhängen på mig! :D ;) Lyckades jag ;)?






Nu ska jag smaska i mig Coockies medan jag läser läxor ! :)



Ciao!♥

Kommentarer
Postat av: line hermansen

du er så nydelig, nora :-)

jeg skal begynne å kommentere bloggen din oftere!

2009-10-22 @ 17:11:01
URL: http://lhermansen.blogg.no

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0