Norge -vs- Sverige

I de norska bloggarna talas det nu mycket om de svenska bloggarna. t ex. Amandavardet's knasiga skrattretande videoinlägg(som hon förövrigt verkat slutat med???) , till provoceraren Kissie, till Belleofsweden som dom tydligen tar på allvar här ?
På topplistan här i Norge ligger en tjej som är 95-a (som jag), hon ligger alltså 1-a på topplistan, bra gjort, men uppdaterar inte så mkt dock:/ Annars tycker jag inte att de norska bloggarna har kommit lika långt som här i sverige, då menar jag typ att det finns inte så mkt bra bloggare ÄN. För det där med provocering kan de bara skippa ändå, när dom ändå inte kommit dit ännu. Jag läser då bara Voe's blogg då(95-an) , för jag har inte hittat några bättre eller andra bra bloggar här? Blogg världen har bara startat här i Norge med andra ord.
Men nu ska ni få lite adresser då till de norska bloggarna :=)

Voe
Line, min knasiga vän som överdriver hennes "villiga att vara fjortis stil,vardag" ;) heheh :D<3
Becca & Line, ja, det är samma Line här med min andra vän Rebecca, de har tsm skapat deras egen fjortisblogg ;) :D


De är de ända norska bloggarna jag läser, och jag kan lova, DE LÄSER MÅNGA SVENSKA bloggar ! :D(Y)


Så i slutändan av denna rubrikens namn, så segrar SVERIGE♥♥♥ såklart :D LÄNGTAR efter er där hemma!♥







Ciao!♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0