oj,oj oj då:/

Oj, detta bloggandet blev helt pløtsligt glest?
But now I'm back ! :D:P
Just nu sitter jag på kickboxnings anlæggningen och tittar på brorsans træning, eller tja, tittar in i denna skjærm størsta del av tiden rættare sagt :) ;)
Skolan, helt OK. Men klart det var lite ovant och lite trist med tanke på att det var førsta dagen efter høstlov :/

Efter skolan var det den såkallade "tjejgruppen", næsta gång ær det sjælvførsvar, YEAH! Då ska det førsvaras kan jag lova ! ;) hahah!

I mina øron pumpar jag nu "Run this town" , den blir man fanimej aldrig trøtt på, så otroligt goooooo sång ! (YY)

Annars hade vi Big no,Big no tyska idag -.- uach, men , men :)
Igår såg jag bland de  førsta avsnittet av" One Three Hill ", men till min STORA besvikelse ær juh inte Peython och Lucas med , Lucas var juh alltid programmets goding och peyton alltid bra och cool , dom liksom drar ut på serien som min brors flickvæn så smart sa !
Konfa grejjer måste jag fixa till veckan också, -.- men først måste mamma ytterliggare en gång komma hem från sjukhuset, det ær blindtarmen nu , hoppas det går øver fort, så tråkigt att hon måste vara dær hela tiden :(♥

En blond tjej i brorsans grupp har ROSA everest (tror jag det heter) boxningshandskar! COOOLT! (Y)

Nu ska jag fortsætta hær før mig sjælv i denna harmoniska lokal , så puss på er!♥



Ciao!♥


Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0