The Hills

Ser på the hills nu :)
Annars är jag lite sjuk idag, men imorgon är det bäst att jag är bättre för då ska jag på Oslo horse Show med Camilla ! :D KUl,kul!
Ikväll ska vi fritera räkor här hemma och så blir det såklart gott kinaris till också :D ! mumma!♥
Förlåt för att jag inte har uppdaterat, men har varit upptagen med läxor, som jag förövrigt fortfarande inte är klar med och annat också :)

Vi hörs !


Nu kommer det höstbilder, för snart är det vinter här kan jag lova, det är faktiskt minus grader på morgonen! :O

och nej jag har inte smink på mig, men det funka ändå, elr vad tkr ni? :)






Var inte rädda och säg vad ni tycker nu!? Kommentera,Kommentera gott folk! :=)


Ciao!♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0