11 september 2001. kmr ni ihåg?

Idag är det 11 september 2009.
Alltså 8år sedan det hemska och förfärliga hände i USA.
Kan inte tänka mig hur hemskt det var för folk där!
Kommer ihåg att det var den dagen jag var 6år, solen sken och jag gick med min bror till min kompis mamma som hade frisörsalong hemma hos sig, jag skulle för första gången sitta i en frisör stol, mamma hade juh klippt mig ända fram till då.
Det var iaf på TV hela tiden och då förstod jag såklart inte vrf det var så mycket om det för, men idag såförstår man juh verkligen det, och kan ni tänka er vilken chock och a, jag vet inte vad för de som var på plats då det hände?

I fjor så berättade en lärare på skolan som vi hade då att hon bodde där då, var gravid och bodde med den nyblivna pappan som precis några dagar innan blivit av med  jobbet som faktiskt var i World Trade Center.
Hon berättade hur jobbigt det var att han hade blivit av med jobbet och hon var gravid. Men efteråt var hon naturligvis OTROLIGT tacksam över att han inte jobbade där längre, då han skulle varit i tornet den dagen annars.
Några daga innan det så flög han faktiskt med det exakta planet som störtade in i ett av tornen.
Vilket bra öde för en gångs skull.
Jag menar, det där planet som störtade i atlanten(elr ngt annat hav) för inte så jätte längesen iaf. Där var det en kvinna som jag tror missade planet och det var juh tur det. Men bara några dagar efter blev hon påkörd i Italien av en bil och omkom. Det kallar jag ett tragiskt öde, hemskt, och a, jag tror vi alla tänker den hemska och absolut förbjudna tanken, att hon skulle ..................



Nej usch inget sådant tänk nu! FY!



Tycker att vi ägnar oss en omtanke till dem omkomnas familjer i samband med "The World Trade Center Crash"
















































Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0