3 böcker och en onsdags kväll.

Fick med mig 3 böcker hem från bibblan :) Det var typ sånna dära riktiga händelse böcker, misshandel, våld, gatubarn och sådant. Det är juh rätt dramatiska böcker och det är nog böcker man kan lära sig lite av, livet  som vi har här i norden speciellt  är väldigt världefullt.

Hoppas iaf på skolan imorgon :) 21.30 börjar det någon riktig dokumentär om folk som blivit kidnappade. Lite scarry, men säkert lärorikt :)

Har bloggcheckat typ alla bloggar nu och lyssnar för tillfället på Rihanna, Jay-z och Kanye West's låt som de gjort tsm. Frågar du mig vad jag tycker om den låten, så kan jag bara säga: GRYM, den är GRYM, Grymt BRA!!(Y)♥ Så skön och allt:)

Min hals är bättre, likaså huvudet, men jag har varit extremt trött HELA dagen, även fast jag typ sov fram tills 12.00 elr ngt ?


Kram på er iaf :)♥






Smög in på ena brorsans rum och tog lite "kvälls-bilder" med hans dammiga el-gitar ;) :D heheh, tack för lånet ;)




Oh yes ! jag har faktiskt spelat gitar en gång i tiden, akustisk sådan :) Det höll i ett år kanske, sen sluta jag.


?


En sjuk Noris bjuder jag på och också min kunskap om att den röda lilla saken kallas plektrum :) ^^



"Fuck U, I'm a rockSTar. Suck on that!!!!!!!!!!!" ;) kvälls "humor"



:) Visst ser det ut som om jag har bruna ögon här ? :) Vilken färg har jag egentligen, den som svarar korrekt får en länk! ::)♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0