det blev som jag vill+ 1 liter Cola.

Skolan blev som jag ville, 2 lektioner, men nu får ni verkligen inte tro att jag ær den tjejen som bara skiter i skolan, før det ær jag inte. HATAR att ligga efter i olika æmnen och inte kunna hænga med. Men jag kænde att jag verkligen behøvde lite ledigt, tænka igenom saker och ting+ blev jag juh lite deppad och ångestfylld, men det gick øver som tur var :=)En av grunderna till att de gick øver, var att lækaren till mamma sa att om vi inte kommit in till sjukhuset och mamma inte blivit innlagd skulle hon førmodligen ha fått problems med hjærtat. Så puhhh att vi inte åkte   med det dær flyget till tyskland.
Och ni som undrar vad mina førældrar tænkte om att jag bara var i skolan de 2 førsta lektionerna, kan andas ut, før min pappa ær oftast førstålig, men låter mig inte snika undan utan gjorda læxor inte!  Nepp, han vet vad han gør, så ingen behøver oroa sig :) skønt va ;) hahah!
Nu sitter jag hær med en 0,5cl cola(redan druckit en sådan før typ 2 tim sedan) och dator+ læxor och øvningar till engelska provet imorgon :) 1 steg nærmare pluggis ? ;)
Riktigt motiverad ær jag idag iaf :)^^

Så låt mig nu plugga viadare goda vænner, før det ær næmligen lite stress, då jag jobbar från 18.00-22.00 idag :) Så puss på er! Bilder kommer ikvæll eller imorgon!



Ciao!♥


Idag var jag inte såhær galen, jag var snarare "Bussniess Noris" Ordnade med kontrakt osv, helt sjælv :)^^ Lite stolt faktiskt, det ær kul att vara buissnies women(hur stavas det egentligen: buss....?)



 


Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0