Detta med bilderna :)

Kænner att jag måste førklara lite, så ni inte tror jag ær en "jætte-latmask" .
Jag har ingen bærbar dator med webbcam. Har bara min systemis :) Det krånglar då nær jag ska føra øver på mors dator (denna jag sitter på nu), før det ær en sån dær dålig, men bra och classic jobb dator ni vet . :)
Så om jag ska få øver mina bilder från kameran måste jag till min brors  dator, och dær fryser jag alltid, då jag inte sitter i sængen som nu :) Så jag føredrar helst att sitta hær i sængen med en bærbar fræmfør mig, æn en skit bra stationær dator, vet att det låter konstigt, men,men ;)
Ska snart køpa mig en dator, tror det blir næsta vecka førhoppningsvis :) Hoppas gjør jag verkligen, før jag vill ha en egen som ær MIN! :) hheheh!
Men just nu ælskar jag att blogga, så førlåt att inte bilderna hænger med just nu, men dom kommer !

Annars så tycker jag gott och væl att ni inte behøver snåla på kommentrerna ;)
  Sæg gærna vad just du tycker om min blogg, vad jag kan førbættra, något jag kan dra ner på. Vad vill ni se mer av och vad vill ni se mindre av? :)


Nu ska jag kæka lite grann, det luktar næmligen kyckling+ris+currysås i en stor del av huset, lite junk-food, men det ogillas juh inte ;) hahah ! Om jag har tur(vilket jag nu såg att jag har) har jag nog lite cola kvar också ;)





En fråga som jag verkligen vill ha svar på ær: Vad tycker ni om mina bilder egentligen, sjælv tycker jag att dom ær oerhørt røriga? Vad kan jag førbættra med dom? :)




Ciao!♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0