En Kamera+Noris= det här!

Japp! Det är så sant som att rubriken står där den står! Alltså jag + en kamera+ att jag är lite trött+hungrig! ni kan juh tänka er hur detta gick ! ;)



Började såklart med att fota en liten del av det jag skulle ha på mig imorgon :) Men blixten saknades(såklart) ;)



Nu så!  Detta, vet att kklänningen inte är den nyaste, men av ngn anledning så har jag inte andvänt den, men imorgon, så har jag det! :) ;)


:)
OK! Nu efter denna bild, så är alla kort bara inperations-lösa och bara tagna för lite tidsfördriv sådär ;) heheh, så enjoy!










hööhöhöhöhö.







hahah, det var många fler bilder, men dom raderades kan jag lova ! ;) hahah :P ;D

Godnatt om vi inte hörs!♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0