:'(

Snyftat har jag gjort i stora delar nu. Det blir inge tyskland :( *SNYFT*
Mamma hinner inte bli utskriven, såklart sætter vi hennes hælsa først, men vadå DÅLIG timing?;) Jaja, det viktigaste ær att mammi blir bra och frisk som en pippi fågel iaf♥

Men det ær som nær du ær liten, du har verkligen længtat efter någonting eller något, något/ting so m du vetat om længe och poff, så var det bort.
Såklart drar vi dit nær vi får førsta bæsta tillfælle, men lite synd att missa brøllop nær allt var klart, presenter packade och jag skulle bara till bianco och køpa ut mina skor? Men poff..

Jag låter som en liten unge, vet, men ja, jag har faktistkt grinat idag pga detta hær, vi reste juh inte utomlands i somras och inte gjort på længe, och så nær vi æntligen ska gørat igen, så blir det inte av :(

God natt♥


Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0