Förlåt,förlåt, och återigen FÖRLÅT!

Förlåt, för den mest värdelösa uppdatering man kan ha.
Men Som sagt så  var min tre männing från USA här och det var juh askul :D aldrig träffat han förut:)
Så det har jag haft fullt upp med och dessutom är vi många i huset, så datorn är inte alltid ledig, OK den sista "Ursäketen" var dålig, heheh ;)
Idag var det iaf skola och när jag cykla hem så cykla det 2 st CYKELPOLISER förbi! Ni vet sånna där som det är  i    "Pacific Blue" :) Lite kul sådär ;)heheh :D
Idag blir det antingen träning (basket ) elr jobb :=)


Nu bilder !:



Jag när  jag är sjuk, har ni sett den bilden elr? :) jajaj, repris skadar inte ;)




;)



Nu ska jag prata med alla sjuklingar här hemma ;) hahahah ! Iaf så hörs vi senare ! :)



Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0