>Fort,fort<

Visst går dagarna grymt fort elr grymmans sakta när man är sjuk?
Nu är klockan redan 15.00 !!!!!!! Min mor slutar typ om en timma och jag är nyvaken, sånt blir på ngt sätt så konstigt.

Är det någon mer som är sjuk idag ?

Ska bara säga att jag har jätte tråkigt så ni får gärna kommentera och sådant :)

En sak till, jag har märkt detta på mig själv, att ju mer kommentarer man får dessto mer har man lust att blogga :)



Kram på er♥






No tea today inte, såhär såg det ut när jag var sjukling förra gången. Jag har typ försökt att trappa ner på te, då jag faktiskt märkt att mina tänder inte blivit lika vita som förr? Kan det bero på te'et elr tandkrämen, elr rent utav att tandborsten är för utsliten ?




Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0