God Morgon!

Good Morning Sunshines! :D

Hoppas ni mår bra, själv mår man lite sisådär, nysatacker+halsont+huvudvärk=sjukling här!
Ja, men det var juh inget viktig jag missade idag iaf, jag menar det var friluftsdag, nothing very important, a jajaj, ni fattar nog! Iaf så mår jag då inte så bra så hemma är jag och har städat mitt rum, cred,cred,creeeeed! ;)
Dansat till "Outta here" på I-poden som är min brors ägodel :) Det är riktigt kul att dansa och leva sig in i låten och bara släppa loss ibland elr hur? :D

Snart ska jag väl käka lite sen åka till mamma och hålla henne sällskap och göra läxor där, Hoppas VERKLIGEn att hon får komma hem idag, min mamma!♥

Nu skriker min hals efter en kopp te, eller kanske Kakao ? ;)




jag idag bilder nu ! :)



"sjuk-outfit" Fast egentligen gillar jag bättre att gå i mjuka stora kläder då, men eftersom jag rykte upp mig själv idag efter att jag bestämt mig för att vara hemma, och städa rummet och vara lite effektiv och inte bara sova för att bli bra så kände jag att jag INTE ville gå tunt i mjukisdräkt :)^^



Hahah, på denna bild dansar jag med I-poden som ni kanske ser ;) Jag trodde min Britney dröm gick bort för länge sen, men tydligen inte ? ;)




Ringar är min nya grejj, det skal iaf innhandlas ! :D SPIKAT!



Ciao!♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0