Godaste klubban någonsin!!!!!!!

Hej på er alla!
Dålig uppdate igår, men jag besökte mammi på sjukhuset, då det är något litet fel på henne :) Men inget allvarligt tack och lov♥ (Tyskland kanske det tyvärr inte blir då, men,men)
Så som sagt tillbringades min dag igår på Europas nyaste sjukhus, med hightec, till varje säng: En skjärm(touch screen) har alla pasienter och på den har de TV,Dator,spel,radio,tv spel och sådant, asså varje pasient och detta är ett BIG sjukhus, fin design och matchande grejjor också, sköna sängar och ja, helt freeking coolt sjukhus! Så lite aven upplevelse kan man säga. Sedan skulle jag och bror åka därifrån, när vi kört ut med bilen så kommer vi ganska fort till där ambulans helikoptrana är och där stanna vi och såg när 2 st helikoptrar flög iväg, inte första gången, men man blir alltid lite faschinerad och spänningen stigs ;)
:D
Men idag vart det en milt sagt trött Nora som parla sig iväg till skolan, genomförde dagen bra gjorde hon också :)^^
Nu är jag hemma och suger(misstolka inte) på världens godaste klubba! Jag menart! OTROLIGT god, köpt vid bion och där ska jag nu bli en stammis ! :Dhahah!

Bilder har jag också tagit :D Bra va? ;)
Senare blir det lite homework, mamma och mataffär skulle jag tro iaf :D

Enjoy my crazy pics!







;)


Outfit:
Tröja: Isolid! (HErr affär)
Jeansleggings: Cubus
Skor: Converse♥
En hel del ringar+armband på det och SMaCK!HELBRA!



Denna bild fick mig att tänka på ursöta Foki :D♥



hahah!

vit-torsk

"gaga-style" avslutar mitt inlägg!;)




Ciao!♥


Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0