Hej Hopp!

Hej Hopp på er alla!(elr godkväll, låter nog mkt bättre; )

Kom hem ifrån sjukhuset nu iaf, mamma var piggare, vilket gjorde mig glad :)♥ Hoppas hon blir ännu bättre tills imorrn.
Imorgon=Orientering, YEY(NOT), elr egentligen helt OK, men skoge=björnar,älgar och en hel del kryp ! USCH!
Jaja, jag står nog ut, men lite trist ändå:)

Inga läxor gjorda, då vi har orienterings dag imorgon  så prioriterade jag mammi idag ist:)Ingen brådska ändå juh ;)
Annars ser jag lite inne på Vr's hemsida om Blogg Awards. Där skulle jag gärna vara, som publik och se alla och hur en del verkligen är i verkligheten? :)

Nej, nu ska jag göra mina sista "ärenden" (Blogg-checka) på datorn här och sen sover jag nog! :)

Kram,kram!




Jag hann inte köpa den sten goda klubban, *SNYFT* ;) Men imorgon, kanske? :D


Ciao!♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0