Hej, I'm back !

Hej på er alla, elr God kväll passar nog bättre ! ;)

Iaf så blev det ändrade planer (Som alltid när vi ska till NRJ in the park) , dåligt väder och dessutom är de bästa artisterna där imorgon, men då krockar det med Camillas födelsedagsfest, så tyvärr:( Riktigt synd då bland annat Timbaktu skulle komma, och han är juh grym! Jajaj, jag ska iaf till Camilla och shacka as, så det blir juh kul det med ! :)

Men iaf, drog hem till Celine gjorde jag och Camilla i mjukiskläder, elr  ja hon hade vanliga vardags kläder :) Jag hade mjukisar ;) heheh (Ointressant, Iknow) Där snakka vi, såg på TV läste "Girls-paper" (asså vanliga Frida, VR osv ; ) , käka lakris och myste sådär mysigt, tog några pics också :) Men det var riktigt skönt på en fredag ändå, bara verkligen mysa sådär lagom :)♥ Dessutom redde vi ut endel med falska personer på mobil, sånt drama, jag var inte inblandad, tack och lov, elr det var inget stort drama, men kul att se på iaf ;) ("skade glädje är den bästa glädjen"heheheh)


Nu PICS! :D



Camilla :)♥



Happyface ? :D hahahah :D xD



Celine :)♥
Stämmer bra att vi har likadana halsband :D hoiihihih♥



Skratt! ;) Bjuder på den ;D



Jag är generös idag ! ;) hahah :P





Ciao!♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0