HELG!WIHO!

Äntligen fredag goda vänner! Är inte det härligt?! Jag avgudar fredagar ;)
Skolan var helt OK, lite sliten, men det ger sig nog får vi hoppas ;)
Idag elr imorgon kanske jag och  Celine drar på hockey match :) Söndag-måndag sova hos becca, som sagt är vi juh lediga på måndag! ;)




Sedan har jag något jätte viktigt att berätta, kommer i ett annat inlägg! :)


Hittade kamera sladden också, elr ja, hitta gjorde väl inte jag, det var brorsan som plocka fram den åt mig ! ;)

Under helgen tänkte även mor och jag dra på en shopping tur, har med saken jag ska berätta att göra :)

Men nu frå ni lite bilder då :



Älskar denna härliga bild från i lördags, är den inte mysig ;) :D?♥ elr goó låter bättre ;)


Ngn random bild ute i mörkret på ngn's hand i mörkret, i lördags, typ en vecka sen juh, "Va veckorna går fort" ;)

Nu kommer det bilder från ngn dag i veckan(cenil), ni får se dem nu eftersom att ngn tog min kamera sladd, utan mitt vetande ;)


Naturliga jag ;)



Jag hade ont i halsen den dagen ;) hahahah! och jag tog en såkallad"mormorshalsduk"


syns det att jag var uttråkad denna dag?

;)




hahahah, jag hade väl en riktigt tråkig dag så att säga! ;)




Det var mina plagg igår, iaf när jag kom hem :)

Kofta: Gina
Linne: vet inte, bara sånt standard;)
Jeans: Ngt märke som jag inte vet vad det heter ;)






:)












Ciao
, hörs senare, då berättar jag det spännande som händer inom kort! :)♥


Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0