Imorgon ska det lagas mat!

Imorgon är en bra dag, det är nämligen på tisdagar som vi i skolan bara har 2 ämnen, men går fortfarande från KL.08.45-14.15 . Vi har då de två ämnerna: Hemkunskap och Bild! :D På hemkunskapen ligger jag redan på ett MVG men det finns juh två sorters MVG här i norge så jag ska ha det högsta ligger på det lägsta nu, men jobbar uppåt gott folk! :) Men en sak är klar, jag ska BARA laga GO MAT! (Y) ;)

Tror ni jag kalar få det starkaste MVG-et ? Det återstår att se framåt jul! ;D



Såhär glad blir jag om jag får det dära MVG-et då i JUL och då ska jag säga detta till min hemkunnskapslärare: "Tack och skål för i år, av mig i JUL får du ett får!" Och i denna mening hissa mitt gas fyllt med vatten, för vi har ju aldrig saft till maten i skolan där jag går ;)


(Vart denna vackra meningen kmr ifrån vet jag ej, men visst var den lite sådär ball ;) (hahahah)

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0