Mat

Käkade lite mat nyss, är alltid så när jag är sjuk, måste alltid sitta och mumsa på något, men försöker faktiskt att trappa ner lite på godis och andra godsaker, det kommer ändå blu så mkt av det om ca 3månader då det är Jul Goda vänner!
Kan Ni förstå det, bara 3 ynka månader kvar och mer exakt 4 månader kvar tills jag har födelsedag! :D
"Tänk vad åren går fort" Låter som en mamma, elr mormor nu, men det är faktiskt mkt sanning i det.



Puss på er, just det såg på riverside nu också, bra, men det är så fruktansvärt kort juh ;) Bra tidsfördriv då! :D



Jag och mina bästavänner här :)

FV:
Jag,Camilla(B-day kid),Celine och Maren♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0