mellanrum

Oj, men hej, æven fast det var en vældigt loooooong time ago ;)!
Hoppas ni mår fint? :) Det gør jag !
Som rubriken talar så har det blivit ett litet mellanrum hær i bloggen :) Men inte från och med nu! ;)
Det har hænt mkt, jag har fått høstlov, gjort en liten halvt spontan-trip kl.03.00 på morgonen till ljuva kd, kækat på fridays med hærliga vænner och "STØRST" av allt, tagit kort på ett par från asien, med deras BLACKBERRY! :D (status=)

Varfør inte de bilderna kom som jag lovade har jag inget svar på, førlåt, men ska få upp dom ikvæll elr imorgon :)♥

 

Nu ska jag vænda på dygnet med mina osociala brøder ! :D ;)


Ciao!♥




Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0