Min åsikt .

Tänkte ta en liten åsikt om alla dessa blondies som hela bloggvärlden nu typ riktar sig mot :)

18 åringen som provocear: ÅhHH! Jag blir så arg på henne! Sitta och provocera när hon väl veta att det är många små tjejer som ser upp till henne och faktiskt vill bli som henne.  Jag menar, hon säger att hon inte är så elak egentligen men ingen ser henne som snäll precis. det är patetiskt att en 18åring har fastnat i fjortisåldern.
Att hon orkar, orkar bete sig som en 14åring som är förrvirrad och vill bli 18 och festa hela livet, som inte vet någonting? Asså jag förstår inte varför inte blogg.se inte stänger ner hennes blogg (utan desirees ist), vart är sverige påväg om dom inte gör det?


Desiree:
'
Hahahahah! Jag skarttar åt henne,   alltså inte på ngt hånande vis utan mer som att hon är så underhållande!
Men jag förstår inte varför hon ska trycka upp sina bröst i hela webbcamen och visa större delen av dom för världen?
Hon har också många som ser upp till henne, men henne kan man inte klaga på, hon är ju trots allt bara 15.
Men jag förstår fortfarnde inte varför alla dessa blondinerna (nästan alla) skiter i skolan? Vad ska dom göra med deras liv när dom inte längre ska blogga? Livet är inte alltid det samma juh, förstår dom inte det?

Paow: Hon börjar smått växa upp, men om jag ska vara ärlig så tror jag inte att blogga är någon bra idé för henne, eftersom hon typ får ångest, vet juh inte om det är därför, men på något sätt verkar det lite som det. Att folk inte ser på henne som , a jag vet inte, men liksom hon uppdaterar nästan ingenting ibland, och ändå får dom pengar för det? Hoppas hon börjar tänka på sin framtid lite bara, jag menar, hon vill juh tydligen inte tbx till skolan, vd hände med det dära jobbet då?


Amir (Gaybloggen):
Han är bra (Y) Rolig,sig själv verkar det som och lite goo sådär ;) :) Hoppas han är äkta iaf :)


Steffi: Hon är mogen i hövvet tror jag :) det verkar så och jag hoppas så :=)


Amandavardet:"hm, m, he, i , mi, iiiii" men lägg av? Är hon så på riktigt, tycker inte att hon bloggar bra heller?  Hoppas verkligen inte att hon är så på riktigt, det vore skam för sverige !?






Detta var väl min lilla åsikt då, gott folk ;) heheh ;)




Paow och amir.

:)

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0