Panik!

Panik!
Det är vad jag har just nu, vet inte om jag ska fortsätyta elr ej på basketen, vill, men saknar att rida så otroligt! FYFAN för att jag började, då menar jag att jag lix sätter alltid mig själv i dessa HATADE sitationer! Fan!(inte svära)
Ska  nu käka när maten är klar och senare så ska jag skriva  vrf-Vrf inte basket- lista!

Skolan var juh OK. Ni fick lite uppdate därifrån, så lite cred till mig ;)

Annars mår jag jättebra faktiskt! :)  Ingen sjukling här inte! (Y)
Imorgon måste alla cykla till skolna fick jag veta, vi skulle tydligen göra ngn gympa på ngt annat ställe? :=)
Dock får jag se vad jag gör med den saken, glömde berätta att jag har slagit i nacken i söndags, lång historia, men jag har fortfarande ont, så we'll see :)

Ciao Bambinos!♥













Idag ser jag inte ut såhär, men ni får outfit om en stund!



Peace out folk's!♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0