Piggnat till!

Ja, piggnat till är precis vad jag gjort!
Städat, läst, kunde inte göra homework pga brist på skolböckerna här hemma :P Sen drog jag och brorsan till basket banan och spelade lite lätt, piggan till gjorde jag juh såklart, men blev helt slut samtidigt ;) heheh :) Skola och basket imorgon iaf! SPIKAT! (Y)
Hoppas allt är bra med er ?
Jag är som sagt sjuk och har ringt min vän i  2dagar nu, men får aldrig tag på dej MANGO! :D SÅ om du nu läser detta var vänlig kommentera♥

En kopp te och blogg check står på mitt "NU" schema iaf.





Lördags pics :D Jag har en hel del av dem, U will see more alltså, enjoy when it comes!

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Jaa, familjen Nowosad är nära vänner till J's familj : ) Jag kommer ju dock inte här i från Storfors utan från Karlstad egentligen : ) Flyttade hit när jag och pojkvännen blev sambos : )

2009-09-07 @ 17:46:09
URL: http://lindablom.se

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0