Reste upp mig!

Jag reste lata lilla mig upp ur soffan och drog med brorsan till basketboll banan 1 min härifrån, alltså granne med mig typ;) Vi kasta lite bollar och sådant, bra för min ågest blev :" Lata jag, att jag aldrig vågar!" Vågar grejjen menar jag att jag aldrig vågar fortsätta, det är ngt knepigt med mig där? Men vad?
Inga kommentarer har jag fått heller, ännu lite mera depp:( NEEEEEEEEEEJ! Nu får jag fan ta och ge mej! Kan juh inte sitta och tycka synd om mig själv såhär en tisdags kväll med myggkrig!
Dags att ta tag i livet? JA! :)

Nu lite "outfit-bilder":




Hemma fru nästa?
(hemkunnskapen idag)



somliga lite trötta efter helgen? :);)



Somliga lagar FAKTISKT mat ..................................               :D



"somliga" Innkluderar mig också :D^^






Outfiten idag består av:

Basic linne: Bik Bok
Skjort: Vero Moda
Jeans: Vero Moda
Skor : Converse♥
Och en massa arband som hör ihop med varandra från Bikbok samt halsband jag fått i present av Ulli som det står Nora på :=)

Puss, puss på er, nu ska jag ringa Mango Bästa vännen som jag sakanr så♥


Kommentarer
Postat av: Amanda

jag saknar dig nora <3 kom tillbaka!

2009-09-18 @ 20:25:37
URL: http://trulyamanda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag dej! Kommer snart, LOVAR gumman<333

2009-09-18 @ 22:53:36

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0