"Secret", not anymore;)

Ok, dags för avslöjandet! :)
23 Sep, åker jag till tyskland, det är nämligen bröllop i släkten! :) Ska bli så kul, det är ju mitt i sista skol veckan innan höslovet, är juh en onsdag så missar lite skola. Men gråter är det sista jag gör för det ! HAHAHAH!
Nu har jag vilat och ätit och sprallat iaf. Dags för data-kväll? :)
Fårse.
Ni som är hemma i Kd ska bara veta vad jag saknar er♥ Så jobbigt att inte se er nästan varje dag längre, det är Förj**ligt helt enkelt, I miss You guys♥

Min design hoppas jag snart är på ingång, det är min duktiga bästa vän Amanda som gör den, tack♥

Min kompis har inte ringt upp mig angående hockeyn, så jag vet ej hur det blir?

Sen en fråga om ni orkar svara?
- Jag vill klippa lite lugg, ingen hellugg då jag inte tror det passar mig? Vad tycker ni, vad ska jag göra med mitt hår? TIPS, ja tack!






PS: Idag läste jag 2 dikter för klassen i Norskan, med INLEVELSE!

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0