Skolan,hem,Jobbet,puhhhhh

ja, min dag har varit lite hektiskt, fast jag fick en ca 3 timmars paus mella skola och jobb iaf :)
Brännde mig på tungan på min jobb-paus(5-15min) för att jag hade gjort en god Mocca och det första jag gör är att bränna mig, BRA LARS!
Nu är jag riktigt sliten, ska jobba imorgon också, sen förmodligen på "OSlo-Cafeé´-Jobb- Kick Off" på kvällen :D Hoppas på det iaf! :D Vore kuligt!

Annars har min dag varit ganska lugn egentligen, har bar en riktig skol dag kvar innan tyskland! För på tisdag är det orienterings dag så slipper  att stirra i böker ;)
Hade gärna, mer än gärna  kommit till Camilla idag, där var det lite folk och så, men inga risker tas efter söndagen kan jag lova, dock är jag mkt avundsjuk, elr inte avis, men väldigt,ni vet vill egentligen vara med känslan, fast man vet att det är lite fel att egentligen vara med, så man låter bli ;) A, så känner jag iaf ! ;) heheh.
Ska nog köpa skor på måndag! :) Tittade idag, men fAn vad svårt det är att bestäma sig!? ÅH!

Nu chattas det här så :


Ciao!♥






"schhhh" - kallar denna bild för det, ni förstår nog själva varför, men iaf så diggar jag denna bild grymmans mycket!

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0