Skvallerbloggar, Ja/nej?

En liten fråga till er nu då. :)
Vad tycker ni om såkallade skvallerbloggar?
Är dom värda att läsa?
Min åsikt:
En del är värda att läsa och få ett gott skratt av allt som står där. Men då syftar jag på de som skriver om kissie,Paow,Dessie, varför? Jo för att vad jag har förstått så är dom en "roll" i sin blogg, lite fräckt tycker jag nog att det är, eller dom är rätt fräcka och bitchiga, iaf i bloggen. Så lite kul tycker jag nog det är att läsa om dem, men såklart är inte allt sant där i dessa skvallerbloggar, men de får juh lite pay back, right? ;)
Förlåt om jag lät som en bitch nu, men jag är sjuk och sjukt hungrig8dåligaursäkter.se) ;) hahah! Usch, jag vill aldrig bli en bitch!


''

En bild på mig, kan det vara en skvallerblogg tro? Jag ser juh så intreserad ut?




Svar: Nej,  jag försökte typ titta i kors ;) heheh.




Ciao!♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0