Tidigt, men kul ändå:=)

Jobbet gick bra, ända tills hela kassan streika,fungerade inte och strax innan stängning kommer gubben som skulle varit där och reparerat den för någon timma tidagera då ;)heheh, blev konstig mening,men skitsamma ;)
Vi stängde, sprang upp  och bytte om till byxor(alla andra hade klänningar ty:() Aja, jag fick ändå inte lov att stanna så länge ändå, pga av ålder ;)Vi fick taxi till lokalen, där bjöds det på mat och dricka :D Lite jobb-info och sketcher(stavar man??) sen var det musik, dans och drinkar, själv höll jag mig för det mesta till 2st stora Coke Cola :D;) heheh.
Träffade på en kd-bo också, gemensam "vän" (hennes lillsyrra, jag vet vem hon är osv; ) Chefen var kul som vanligt brorsan på play och alla glada, en del mer berusade en andra, efter ett tag kom pappa och hämta mig, typ 00.00 :)
Skönt ändå, lite sleten efter jobb dagen idag :) Men hon kd-born var iaf jätte trevlig och vi bestämde att vi får ses över en fika någon gång :)
Det var väldigt kul att träffa glada människor och ja, det var riktigt trevligt i den stora hela delen :)
Tog lite bilder på vad jag hade på mig som sagt, men det blev dom inte så specielt festilga jeans-leggingssen från Gina, Spets-tröjja från Gina, fula skor eftersom mamma glömde ta med skor¨. Lite oflyt att jobba precis innan personal fest, men,men ;)

nu: PICS!





(ser sur ut, men det lovar jag att jag inte är!:)


















:)


:)♥







Peace out,folks!♥





Ciao!♥



Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0