tillfälle, elr alltid?

Hej,hej på er!
Nu sitter, elr snarare ligger halv död i soffan, vrf vet jag inte, men kan sova NU om ja nu så vill det. Så trött är jag ;)

Har slutat basketen elr  iaf för tillfället, jjag är så förrvirrad och vet verkligen inte vad jag vill längre! Skönt att åka till tyskland då om en vecka och ha kul, komma bort lite sådär ni vet :)
På lördag jobbar jag, egentligen skulle jag sovit borta på fredagen, hos camilla, men ligger lågt nu efter söndagen ;)Iaf efter jobbet på lördagen kommer tydligen någon skjuts och hämtar alla som jobbar på min arbedsplats och kör oss till ngt lyxigt ställe? :) Kickoff kallas det tydligen! :D Kuligt! :)
Dock jobb-kläder :( försöker väl byta om till något hyggliggare ;)
By the way så skrev jag kontrakt idag också, dock har jag redan jobbat där ett år, så lite sent kanske, men bättre sent än aldrig! :D

Ni får inte glömma att kommentera nu ! :) Då blir jag glad förstår ni ;)



Ciao, see U in a while♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0