Torsdag,sol!

Lite sol har vi allt fått sett idag elr tja hela dagen faktiskt! :)
Nu hittar jag dock inte den kamerasladden jag så fint gick och la ngn stans igår :( Ushligt!
På skolan hade jag,Camilla,Patrik,Thomas askul i sista timmen, usch vad jag gap flabba! HAHAHAH! övertrötthet kan det bero på? ;) Iaf så innehöll våra samtal om man nu ska kalla det det, "Skratttal" passar bättre! De innehöll av mig då: "Eco,eco,eco...." sången av The Ark ! :D qhahahahahh, ni skulle sett vad jag skratta och den andra skratta ÅT mig! ;)

Nu ska jag iaf göra lite läxor och sedan äta, elr vi byter ordning på de förresten. Ikväll tränar jag basket iaf:)

Planerna för min helg är inte så klara ännu, men om jag blir hemma så drar jag och Celine på Hockey imorrn elr på lördag och söndag - måndag sover jag hos becca :) För vi är faktiskt lediga på måndag! :D JIHA!

Nu får stå ut med party-picsen från camillas födelsedag några timmar till, för jag SKA hitta sladden, det är en sak som är säkert iaf! ^^




AHAHAH! ;) bjuder på mig själv idag ;)heheh

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0