Bada i sommar.

Jag köper ALLTID (stackar plånbok, hahaha) minst en ny bikini varje år. Även fast jag mer än gärna skulle öppna min kavajj och slänga in alla H&M's bikinis de 2 senaste åren, så gör jag inte det, pga den svenska/norska dåliga sommaren. Det var liksom max 3 fina veckor i sommar, resten plaskande vatten..

Dessa från H&M är faktiskt fina :) Tycker H&M är ett bra alternativ på bikinis, iaf när man gärna köper nya varje sommar och inte vill lägga för mkt pengar på, hyffsad kvalite. Men topshop har också kommit med några riktigt fina karameller(säger man så?) detta året!


















Allt det från H&M.



Denna söta saken från TOPSHOP.
Detta var bara lite smakprov på vad jag har lust att köpa. Men jag kommer aldrig köpa såhär många bikinis på en och samma sommar, för så soligt är det minsann inte och dessutom har vi bara 8 veckor sommarlov här. BU!



Vad vilken tyckte ni var finast?:)



Ciao!♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0