Come to MAMA.

Yepp NY kategori!
"Come to MAMA."- plagg eller andra saker som jag gärna vill köpa och förhoppningsvis gör.
Idag är det om H&M sommar skor. Det pirrar i fötterna efter att få sätta på sig dessa nätta inte alltför bekväma skor och bara gå ut i solen och göra det man vill!
Dock tror jag aldrig att jag köpt ett par därifrån. Men det är väl mest troligt att jag isf köper någon enkel gladiator sandal isf. Om man ska ha en bra sko är nog inte H&M den bästa butiken, inte än iaf. :)



Vita vanliga sneakers. Passar ju faktiskt till det mästa.

Denna fanns i svart också, men den var klart mycker snyggare i beige/vit med guldiga nitar!:)

ÄLskar djurmönster, då främst Zebra och Leopard. :)

Åhh tänk er bruuuna ben. Vanliga jeans(stuprör). En fladdrig fin sommar topp. En glass i handen. En solig sommarkväll. ♥

Samma här om inte shorts!;)


Dessa var ju as coola och fantastiskt fina! Riktigt sommriga. :D


Dessa var ok, men....

.. i turkost var de SÅ hÄR FINA! Om man blir brun till dessa, åhhhhhh! JAG VILL HA SOMMAR!!!


Föll för denna väska nu pladdask. Dock kunde det gärna varit skin all the way för min del, men det är verligen svååårt att hitta en vardaglig väska. Hoppas den är stor nog bara :)



Så vad tyckte ni? :)


Ciao!♥




Kommentarer
Postat av: *Em

Hej! Är allt bra med dig idag? :)

2010-04-16 @ 15:33:10
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0