Easter Dinner.

GLAD PÅSK!
Hoppas ni har en bra påsk?
Jag har varit i stallet och varit ute i vår solen !:D
Har precis fixat mig, vi får nämligen gäster snart.
Skulle köpt en jacka idag, men NEJ, åhåhhhhhhhhhh! Blir arg. Får ta en dag till oslo på måndag kanske och se efter skinnjacka. Den man helst vill ha är ju den GRYMT  SNYGGA som kenza senast designade, men då måste jag spara ett tag, fårse.
Nu ska ni få en bomb med "webbisar", medans ni ser på dem sjunger jag med i min sportify lista ;)

Lockat framhåret/luggen med locktång, sedan borstat, var det fint?





;)





Lite enkel outfit, grå jeans från Monkey, basic tröjja från bikBOK och skjorta från ONLY och slutligen klockan från GUESS.






Ciao!♥


Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0