En outfit-En lördagsdag

Ni får se min outfit från i lördags dag nu. Lite sent, men bättre sent än aldrig, eller hur det är man säger ;) ahhah!
Det var också denna dag vi träffade på LINDABLOM. På hennes jobb! Jag var nog väldigt,vad ska man säga,? A alltså iaf var jag väldigt glad för att man fick träffa henne! Snäll och trevlig och såklart var hon lika söt och fin som i bloggen !(Y) Diggar henne, hon är så bra och duktig tycker jag så jag sa det till henne "GO GIRL!" , heheh bra va ;)?

Detta smink blev på slutet av dagen och passade därför inte alls till min blåååå outfit.


heheh knepig bild där.. ;)



Skjorta: Voice Of Europe.
Blått linne : Voice Of Europe.
Jeansleggings : Vero Moda.
Halsband: Ginatricot.


Till detta bar jag min VILA päls(oäckta) och vita converse.+ blå liten väska.

Gillade du min outfit denna lördag som var?


Ciao!♥


Kommentarer
Postat av: Amanda

skitsnyggt! ;)

2010-04-05 @ 20:16:00
URL: http://trulyamanda.blogg.se/

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0