Heldagsprov i Matte OUTFIT.

När jag har sådana hära heldagsprov så tycker jag och typ alla andra att man ska ha bekväma kläder. Mjukisar,leggings,hoodies,no make up osv. Man sitter ju ändå inne hela tiden om man inte går på toa bevakat, eller så. Det är riktigt skönt ibland, som idag såg jag nästan fram imot att sitta där i en hoodie och leggings. ;)
Så nu ska ni få se outfiten. Skor hade jag bara ett par nätta gamla godingar från addidas och min svarta lite längre jacka till.

Det är ngt med min kamera också, så jag vet inte varför det blev suddigt på några av bilderna.?

Lite facelook också. HELT NATURLIGT och tråkigt ;)

heheh SER ut som om jag åker längdskidor typ ;) Men ja, nu ser ni hur enkelt och lätt min ouyfit var idag ;)




Ciao!♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0