NewNew

För exakt en vecka sedan trillade en guldig liten sak in på mitt rum. Dock inte från min plånbok, nej det var en liten gåva från mamma och pappa.
Nu ska ni få se den, om ni inte redan sett den förstås ;)


En analog klocka (håller mig egentligen till digital). Från GUESS. Det är typ som en spegel i mitten också(Y).

Gillar den iaf, men den är ju mer som ett smycken än en klocka enligt mig iaf ... MEN FIN FÖRDE!


JUSTDET! För en någon vecka sedan kom pappa med det här, vad är det ? Jag vet, men ni får gissa på. Den som gissar rätt får en länkning. Ganska lätt va?

Från Filippa K , vad kan detta nu vara ?




Ciao!♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0