Nu bilder.

Före jag packar så ska jag ge er lite bilder, bara för att ni ökar så vänligt ;)hahah :D
Tänkte också på en sak, om ni har några som helst frågor om hur det är att flytta som svensk till Norge, FRÅGA jag vet allt om det så fråga bara :) Tänkte att jag kanske skapar en kategori om det också, skilnader osv? Vad tycker ni om det ?:)
Nu får ni se bilderna jag tog i förrgår, lite för mycket eyeliner kanske, exprimenterar fortfarande på den fronten så.. ;)



hhaha;)

:)







oUTFIT:

jEANS: mONKI
jACKA: vILA
bASIC TRÖJJA: bIk bOk

CONVERSE .
hALSDUK FRÅN ESPRII.






Ciao!♥


Kommentarer
Postat av: Natasha

Sv: Ja va kul att du vill vinna men jag kan inte se att du har skrivit det i din blogg?



Tack :)

2010-04-08 @ 20:30:51
URL: http://ndiamond.blogg.se/

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0