Väskor.

Väskor. Bara ordet väcker känslor om att köpa en hel väskbutik med mina favorit väskor. Men dock är jag usel på att  handla väskor, jag gillar bag typen. Den som hänger över ena axeln ganska långt ner. Mjukt och fint ska den slängas och slitas i backen också, det hör liksom till av någon konstig anledning. ;)
Varför är jag så usel på det då? Jag hittar aldrig DEN väskan när den finns i butik, utan efteråt så har kanske min kompis köpt den och jag blir störtkär i den, och då brukar det visa sig att jag är  ett halvår efet eller något i den stilen. -.-   Men i sommar ska jag nog ha innskaffat en iaf, får hoppas det.
Slängde iaf ihop lite på Polyvore, det är en sida där du hittar alla plagg från många fina butiker som du slänger ihop till ett collage som kanske är din dröm outfit osv. I mitt fall är det lite väsk drömmar, men jag blev FAKTISKT INTE så mycket förälskad i någon av dessa, förutom den Miu Miu som är stor svart och på sista raden. 










Men detta passar väl bra en måndags kväll iaf?




Ciao!♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0